Emmis

En bra dag!

Kategori: ♥ smått & gott.

Ligger i sängen och väntar på att jag skall bli trött, jobbigt! :/ Mina fina killar sover för fullt iallafall. ♥ Så söta.. sen är dom så himla lika med. :)

Haft en riktigt bra dag. Kanon väder, varmt som tusan. Så jag, Viggo och Therese gick till kiosken och köpte mjukglass. Gott! :) Och efter det blev det en liten promenad.

Sen gick jag och Viggo hem och sparka lite boll. Men kan ju erkänna att jag mest stod själv, Viggo sprang runt och hade SÅ mycket annat för sig som tex.. fylla vagnen med löv och mossa, plocka stenar osv.. ♥

Och sen har vi självklart saknat bästa pappa en MASSA!! Så tråkigt när han inte är hemma med oss. :(

Ah, kollade iallafall på En unge i minuten innan, och gud vad jag längtar. Längtar faktiskt något enormt tills det är våran tur igen. Vill ha en liten bebis till, och vill verkligen att Viggo ska få ett syskon snart. Tror han behöver det. ♥ Men vi får se. :)

Nu ska jag försöka sova. HÖRS!
Kommentera inlägget här: