Emmis

Snörvel & en massa grattis!

Kategori: ♥ smått & gott.

Nu har det gått en tid sen jag skrev sist, som vanligt. :) Men får väl skylla på att jag är förkyld, haha! Fast och andra sidan har jag ju inte varit det ända sen i April men ah.. de kanske går hem ändå! :)

Viggo har precis somnat gott, så sitter nu och kollar efter någon rolig film att fördriva tiden med. Men frågan är ju bra, vilken? Min man är sjuk och sover hela tiden, stackarn.. att vara "man" och sjuk är ju inte de lättaste (ni förstår säkert) Så har det lite jobbigt här hemma men får gå. :) Haha! Tar hand om honom så gott det går klart. ♥

Men nu över till något helt annat..

Min syster Therese och Thomas har ÄNTLIGEN fått sin lilla bebis, den vackraste Emina. ♥ En såå söt liten tjej! Och vi alla bara älskar henne. :) Så grattis till dom bästa! :)



Och sen har även min andra syster Erika och hennes Mattias gift sig, i hemlighet med. :) Jätte roligt för dom och en massa grattis till er! ♥ Jag önskar ju dock att jag hade fått vara med och det gör nog såklart vi alla i famlijen men tänk vad vi ska fira dom när de kommer hem ifrån Turkiet. :)

Ah.. två stora saker som hänt iallafall! Annars är det väl det vanliga, och det orkar jag inte dra upp nu.

Men nu skall jag ringa Sandra-Dee och störa henne innan "besöket" kommer dit, haha!

Hörs!

Kommentera inlägget här: