Emmis

Redan kväll igen.

Kategori: ♥ smått & gott.

Herregud vad fort dagarna går egentligen, känns ibland som man nyss gick upp. :) Konstigt det dära.

Båda mina killar sover redan. ♥ Tröttisar! Och jag ligger och kollar lite på arbetsförmedlingen och bara önskar att jag hade körkort NU! Måste verkligen börja och se till att börja med det, tror faktiskt att det kommer gå rätt bra, bara man kommer igång. Så imorgon blir det ett snack med mannen. :)

På tal om imorgon, då ska vi äntligen till sjukhuset. Väntat i evigheter, så bara och hoppas att man får en läkare som förstår och man kan prata med.

Dagen har förövrigt varit bra. Jag, Viggo och Tess har varit hos min syster Erika och fikat lite, söta Isa var också med såklart. ♥ Dom har fått det så himla fint hemma, med nytt kök och allt. Vill också ha ett hus! Vill ha mycket saker just nu känns det som.. men det kommer! :) Sen var vi och hälsade på mamma en sväng med, Viggo tycker om henne såå mycket. ♥ Sötungen!

Nä, nu skall jag se om tvätten är klar!

Hörs!

Kommentera inlägget här: